nutizie

I pigmenti organici è inorganici sò distinti nantu à a so origine è e proprietà chimiche.
Fonte: I pigmenti organici sò estratti o sintetizzati da animali, piante, minerali o composti organici sintetizzati artificialmente. I pigmenti inorganici sò estratti o sintetizzati da minerali, minerali o composti inorganici sintetici.
Proprietà chimiche: E molécule di pigmenti organici sò generalmente cumposti da strutture cumplessi chì cuntenenu carbone, è u so culore hè determinatu da a struttura chimica di u compostu urganicu. E molécule di pigmenti inorganici sò generalmente cumposti da elementi inorganici, è u so culore hè determinatu da e proprietà è a struttura di l'elementi.
Stabilità: I pigmenti inorganici sò generalmente più stabili di i pigmenti organici è più resistenti à a luce, l'acidu, l'alkali è u calore. I pigmenti organici ponu scumpressà o cambià u culore in certi cundizioni. Gamma di culore: A causa di e sferenze in a so struttura chimica, i pigmenti organici generalmente anu una gamma di culori più larga, chì permettenu culori più vibranti. I pigmenti inorganici anu una gamma relativamente ristretta di culori. Campi d'applicazione: Pigmenti organici sò adattati per tinture, vernici, plastica, carta è altri campi. I pigmenti inorganici sò largamente usati in ceramica, vetru, pigmenti, rivestimenti è altri campi.

Semu devi esse nutatu chì i pigmenti organici è inorganici anu i so vantaghji è e caratteristiche, è l'scelta di quale pigmentu aduprà dipende da i bisogni specifichi di l'applicazione è l'effettu desideratu.


Tempu di Postu: 15-Nov-2023