nutizie

Tintura pigmentata in polvere di mica

Nome: mica
Composizione: mica naturale

Metudu di usu

1. Stampaggio a iniezione;A quantità di aggiunta raccomandata di mica in polvere hè 0,8-2%,
Ingredienti: prima aghjunghje l'oliu di diffusione in a materia prima è stir for 1 minute, poi aghjunghje mica in polvere è stir for 2-3 minuti.

Feature

Caratteristiche di a polvere di mica:
Resistenza à alta temperatura, resistenza à alta temperatura finu à 800 gradi, senza combustione spontanea, senza supportu di combustione.

Hè non-conductive.Duranti u machining high voltage è high-frequenza, ùn pruvucarà u periculu di scintilla a causa di elettrificazione.

Hè insoluble in acqua, ma pò esse disperse in acqua.Hè adattatu per a trasfurmazioni di i prudutti di a serie di l'acqua. A struttura di basa di pigmenti perle hè assai simili à perle naturali. L'unica diferenza hè chì i pigmenti perle di titaniu in polvere di mica sò corpi sandwich flat, mentre chì perle naturali sò corpi sandwich sferichi.

NEWS-2

U mutivu perchè i pigmenti perle di titaniu in polvere di mica anu un lustru perle hè per via di i wafers di pigmentu perle.Distribuitu in parallelu in u veiculu per causà multiple riflessioni di luce.Cum'è perli naturali, quandu u lume chjappà in a superficia di pigmenti perle di mica in polvere, sempre riflette a maiò parte di a luce incidente è trasmette a luce restante à u prossimu capa di pigmenti di pigmenti, ripetendu a riflessione è a trasmissione di u lume di novu.Ripetutamente, a luce incidente hè interferitu per parechje volte, cusì chì a luce composta bianca hè decomposta in luce monocromatica culurita, chì mostra culori culuriti.Differenti, a struttura di pigmenti mica pearlescent sarà differente, è tandu ci sarà cambiamenti in proprietà è diffirenzi in usu.
Prima di tuttu, lasciami presentà à voi, u fogliu di mica biancu hè una parte mica cù un certu spessore è una certa forma, chì hè fatta di mica grossu da stripping, dividending, setting thickness, cutting, drilling or punching.The performance of fiocchi di muscovite.
U materiale hè un pruduttu minerale naturali, chì hà e caratteristiche di nisuna contaminazione, un bonu insulamentu è un bonu rendimentu di tensione di resistenza.Varie specificazioni di fogli di mica naturali ponu esse punched secondu i bisogni di u cliente. L'usu di u pruduttu di i fiocchi di muscovite.
Applicabile à i televisori, condensatori di putenza, relay termichi, monitoring displays di pruduttori di mica in polvere, aerospaziale, aviazione, cumunicazioni, radar, fogli di scheletri resistenti à u calore, ecc. , tubi ilittronica Perchè u materiale hè un pruduttu minerale naturali, hà e caratteristiche di nisuna contaminazione, un bonu insulamentu è un bonu rendimentu di tensione di resistenza.Sicondu i bisogni di u cliente, diverse specificazioni di chips di mica naturali ponu esse punched.Physical proprietà di muscovite flakes.
A muscovite hà boni proprietà elettriche è meccaniche, bona resistenza à u calore, stabilità chimica è resistenza di corona, è pò esse sbuchjata è trasfurmata in fiocchi morbidi è elastici cù un spessore di 0,01 à 0,03 mm.I pruprietà elettriche di muscovite sò più altu ch'è Phlogopite hè bonu, ma phlogopite hè suave è hà megliu resistenza à u calore chì muscovite.


Tempu di posta: 06-06-2022